Учню



 
Мотивація для вивчення англійської
Вивчення англійської мови - це важкий і тривалий процес, що вимагає терпіння, значної концентрації та твердої впевненості в успішності його завершення. Для того щоб домогтися серйозних результатів у навчанні, будь-яка людина має потребу в мотивації, адже без неї первісний ентузіазм проходить дуже швидко і процес вивчення мови перетворюється на рутину.
Тому, перш ніж приступити до освоєння мови, необхідно чітко уявляти, для чого це потрібно та які можливості можуть відкритися. Знання мови сприяє розвитку розумового потенціалу, розширенню світогляду, професійному зростанню, повазі й визнанню серед друзів і колег. До найбільш же сильних мотивуючих факторів, які спонукають людину приступити до вивчення англійської мови, можна віднести:
1. Успішне просування по кар'єрних сходах. Адже працівник, який володіє іноземною мовою, цінується набагато вище. Відповідно, шанси отримати більш високу посаду значно зростають. До того ж є можливість улаштуватись на роботу в іноземну компанію або сміливо вирушати працювати за кордон.
Володіння англійською дозволяє вести листування та переговори з іноземними партнерами, писати наукові праці, статті та публікуватися у закордонних виданнях, що також істотно підвищує кар'єрні перспективи.
2. Можливість навчатися за кордоном. Знаючи мову, можна спробувати свої сили і вступити до іноземного університету або ж пройти стажування за своєю спеціальністю за кордоном.
3. Необмежений доступ до інформації. Англійська мова - це міжнародний засіб спілкування, тому що саме нею проходить більшість міжнаціональних конференцій, форумів, семінарів, видається величезна кількість технічної та наукової літератури. За даними «Вікіпедії», більше 50 % усієї інформації, розміщеної в Інтернеті, опубліковано саме англійською, що відкриває величезні можливості з вивчення будь цікавить тематики.
4. Задоволення власних амбіцій і прагнення до саморозвитку. Успішне освоєння англійської мови - це відмінна можливість продемонструвати наполегливість у досягненні поставленої мети, а також власні інтелектуальні здібності. Вивчення будь-якої мови є й чудовою тренуванням пам'яті, що в подальшому дозволяє легше засвоювати будь-який матеріал.
5. Відсутність мовного бар'єра під час подорожей, адже англійську в якості рідної використовують понад 400 млн осіб, ще близько 1 млрд вільно нею розмовляють. Англійська мова використовується в усіх готелях світу, аеропортах, на вокзалах, у великих музеях, тому її знання автоматично вирішує численні проблеми, з якими може зіткнутись турист під час подорожі. Знання англійської призводить до стирання культурних і національних кордонів, бо людина починає відчувати себе громадянином світу й може легко вступати в контакт із представниками інших народів.
6. Наявність родичів або друзів за кордоном є чудовою мотивацією для вивчення англійської, адже це дозволяє не втрачати родинні та дружні зв'язки, а також не відчувати проблем у спілкуванні з новим членом сім'ї. Крім того, наявність у сім'ї іноземця, яки володіє англійською, сприяє вивченню культури та традицій його країни, а зробити це без знання мови практично неможливо.
7. Можливість насолоджуватися творами мистецтва в оригіналі (книги, пісні, фільми, вистави тощо), адже відомо, що при перекладі з іноземної мови перекладач інтерпретує твір по-своєму. А перегляд фільмів англійською дозволяє не тільки оцінити видовищність картини та її сюжет, а й отримати задоволення від гри акторів, яка повністю втрачається при дубляжі.
8. Допомога своїм дітям при вивченні англійської мови. Знання мови та її постійне вживання в домашніх умовах значно полегшує процес її вивчення дітьми, оскільки навчання буде проходити у природних умовах і без будь-якого примусу. У перспективі ж удасться заощадити значні фінансові кошти, які в подальшому довелось б витратити на репетиторів чи курси вивчення англійської.
Однією з найбільш сильних мотивацій для продовження вивчення мови є отримання першого результату. Адже ніщо так відмінно не мотивує, як наявність позитивного результату при виконанні якої-небудь справи. Поступово прогрес буде ставати все помітнішим, а подальше навчання буде проходити тільки в задоволення. Адже з кожним новим заняттям процес засвоєння матеріалу здійснюється швидше, а значить, і вивчення мови буде просуватись набагато ефективніше.
І головне, пам'ятати, що мотивація - це потужний психологічний інструмент, бо саме вона допомагає не припиняти рух уперед, а наполегливо просуватись до своєї мети й долати всі труднощі у вивченні англійської мови.



10 типових помилок в англійській мові, які роблять всі
Потрібно змиритись з фактом, що вивчати англійську не завжди легко. Студентам потрібно використовувати підходящий вокабуляр, розбиратись з граматикою, не забувати про правильну вимову під час говоріння. І зрозуміло, що дуже легко допустити певні помилки. Незалежно від рівня більшість студентів повторюють одні і ті ж самі помилки з року в рік. Тож давайте розберемось з найтиповішими з них.
1) Неправильне використання прийменників
Студенти часто не знають, який прийменник використати, або ж навіть просто не вживають його.
Incorrect: It depends from his answer.
Correct: It depends on his answer.

Incorrect: We’re listening music.
Correct: We’re listening to music.
Для уникнення таких помилок, рекомендую звертати увагу на вислови з прийменниками такі як, depend on, afraid of, keen on, listen to, agree on smth but with a person, congratulate on, etc. Також прийменники at/in/on можуть дійсно спантеличити.
Incorrect: The bird is on the tree.
Correct: The bird is in the tree.

Incorrect: There are some flowers on the picture.
Correct: There are some flowers in the picture.
Якщо ви часто допускаєте такі помилки, раджу ознайомитись з цією статтею та позбутись їх раз і назавжди.
2) Пропуск артиклів
Ця помилка особливо актуальна для студентів, рідна мова яких українська чи російська. Адже в нас просто немає такого поняття як означений або ж неозначений артикль.
Incorrect: There is some milk on table.
Correct: There is some milk on the table.

Incorrect: I can see car.
Correct: I can see a car.

Тут я маю вам нагадати, що артиклі вказують на іменники, тож вживаються вони ВИКЛЮЧНО з іменниками. Якщо ми говоримо про іменник однини в загальному сенсі – ми використаємо a/an, якщо ж усі присутні знають про що мова – the.
3) Повторення підмета
Incorrect: My parents they are very kind.
Correct: My parents are very kind.
Incorrect: July she works at hotel.
Correct: July works at school.
Навіщо повторювати ту ж саму інформацію? Просто зверніть на це увагу :)
4) Обережно – займенники!
Дуже часто студенти спантеличені - яка різниця між it та its, your та you're, тож давайте розберемось.
Incorrect: You’re car is great.
Correct: Your car is great.

Incorrect: Your very beautiful.
Correct: You’re very beautiful.

Incorrect: This city is famous for it’s pasta.
Correct: This city is famous for its pasta.

Incorrect: Its a computer.
Correct: It’s a computer.
Дивлячись на приклади, можна побачити, що its та youre є скороченнями від itis та you are, а its та your показують приналежність, хоч вимова і майже однакова.
5) Then та than
Ці 2 слова часто плутають: “than” використовується щоб порівняти декілька речей, “then” для того, щоб показати послідовність дій.
Incorrect: Than I went to the cinema.
Correct: Then I went to the cinema.

Incorrect: This apple is bigger then that orange.
Correct: This apple is bigger than that orange.
6) How та What
Часто студенти плутають ці два слова через те, що перекладають дослівно «Як ти думаєш?» або «Як це називається?» з української.

Incorrect: How do you think?
Correct: What do you think?
Incorrect: How do you call this in English?
Correct: What do you call this in English?
7) Рід в англійській мові
Одразу пропоную поглянути на приклади та згадати роди в англійській мові. “Table” це he чи she? Нагадайте мені!

Incorrect: It’s time I bought a new computer, since he was too old.
Correct: It’s time I bought a new computer, since it was too old.

Не забувайте, що he та she в англійській мові ми вживаємо, коли говоримо про людей. Для предметів та тварин ми використовуємо it.
NB! Єдине виключення ми можемо зробити для наших домашніх улюбленців, яких ми персоніфікуємо.

Correct: My dog Julya is very kind. She is a dachshund.
8) Порядок прикметників
Знову типова помилка, яку часто допускають студенти, виникає через мовні розбіжності. Хіба нам важливо як сказати – велика та красива шафа чи красива та велика? Мабуть, ні. Але це точно не про англійську мову.

Incorrect: It’s a red big car.
Correct: It’s a big red car.

Описуючи іменник в англійській мові, спершу вживають прикметники, які виражають власну думку, а далі у такому порядку: 1) загальне/перше враження, 2) розмір предмета, 3) вік предмета, 4) форма, 5) колір, 6) походження, 7) матеріал.
Але не варто сильно хвилюватись, зазвичай для опису вживаються всього два-три прикметники :)
9) Who та Which
Обидва цих слова використовуються щоб описати когось або щось. Але коли ви описуєте людину, не забувайте, що вживати “who”, а ситуацію чи предмет – “which/that”.
Incorrect: She is a person, which is always exaggerating.
Correct: She is a person, who is always exaggerating.

Incorrect: His computer is the one who overheats all the time.
Correct: His computer is the one that/which overheats all the time.
10) Неправильне використання прикметників та прислівників
Часто студенти просто не звертають увагу на те, яка частина мови потрібна.
Incorrect: She knows English good.
Correct: She knows English well.
Сподіваюсь розбір цих помилок допоможе вам вільніше, впевненіше та правильніше говорти англійською.


Немає коментарів:

Дописати коментар